2013. április 5., péntek

Balat és Fatih

Timi ma hazautazott végleg, úgyhogy még hétfőn megkérdeztem, hogy mit szeretne  csinálni a az utolsó hetén. A válasza az volt, hogy szeretné megnézni kedden a színes házakat az európai oldalon. Én is el akartam oda menni, mert már sokat hallottam erről én is és anyukától megérdeklődtem a dolgot. Amikor apuka meghallotta, hogy Balatba készülök még a fürdőszobából is kikiáltott, hogy "Nehogy éjszaka egyedül menj odal! Elég veszélyes környék!". Balat és a mellette lévő Fatih ugyanis egy szegény negyed, viszont rengeteg turista jár oda fényképezkedni, mert hihetetlen, hogy az egyik legszegényebb negyedben ott van az a rengeteg színes ház és a köztük lévő zsinórokon lógnak a kimosott ruhák. Itt aztán tobzódnak a fejkendős/csadoros nők, fényképező gép nélkül is ki lehet szúrni, hogy ki a turista és ki nem.








A szegény negyed közepén egy gyönyörű park:




Majd továbbsétálunk Fatihba, ahol a városfal található. Persze felmásztunk a tetejére, de enyhén szólva a mosolyom nem éppen volt őszinte (magyarul nagyon be voltam fosva). Nincs tériszonyom, de ha mindenféle biztosítás nélkül kell majdhogynem függőleges valamira felmásznom, akkor kicsit (=nagyon) parázok. Persze felmásztunk mindenhova és sikeresen le is másztunk, majd később megláttuk, hogy a fal másik részére vezet sima lépcső is korláttal. Hát igen, ilyen a mi formánk :P















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése