2013. április 27., szombat

Búcsúlevél


Mivel Marcsi ott volt velem, így végig arra koncentráltam, hogy teljesíteni tudjuk az előre eltervezett programokat és hogy mind a ketten baromi jól érezzük magunkat. Tisztában voltam vele, hogy ezek az én utolsó napjaim is, de nem gondoltam bele, nem igazán éreztem át. Éppen ezért a családnak sem írtam búcsúlevelet, mint ahogy annak idején Németországban tettem. Viszont Babérlevélnek van egy kis fekete füzete, amit az anyuka adott nekem még az elején. Minden óper ír bele a kiscsajnak egy levelet, képeket ragaszgattak bele, rajzolgattak neki, ilyesmi. Természetesen elolvastam az elődeim leveleit, mindenki körbenyalta a kis Babérlevél seggét, hogy milyen tündérbogár, aranyhajú gyönyörű stb. kislány is ő valójában.

Egyértelmű volt, hogy nem fogok beállni a sorba segget nyalni, viszont paraszt sem akartam lenni, úgyhogy a következő - szerintem fair - üzenetet írtam a füzetbe:

Liebe Babérlevél,

wir haben drei Monaten zusammen verbracht und ich kann nur sagen, unsere Beziehung war ein bisschen stürmisch. Okay, das war eine richtige Achterbahn :P Einmal wolltest du mit mir gar nicht spielen, sogar auch nicht sprechen, dann hast du in einer Stunde bei mir gekuschelt und sagtest, wie du mich lieb hast. :) Niemand hat es verstanden, warum es so war, deshalb musste ich früher nach Hause fahren, als es geplant war. Trotzdem finde ich diese 3 Monate bei euch sehr schön und hoffe, dass du auch schöne Errinnerungen darüber hast. :)
Ich bin sehr gespannt, wie du in 5, 10 oder 20 Jahren sein wirst :) Wenn ihr in Ungarn seid, besucht mich mal unbedingt! :)
Ich wünsche dir viel Erfolg und vor allem viel SPAß in deinem Leben :)

Liebe Grüße

Hédi

Magyar fordítás:

Kedves Babérlevél!

Három hónapot töltöttünk el együtt és csak azt mondhatom: a kapcsolatunk egy kicsit viharos volt. Oké, a kapcsolatunk egy igazi hullámvasút volt :P Egyszer nemhogy játszani, de beszélni sem akartál velem, majd egy óra múlva már hozzám bújva mondtad, hogy mennyire szeretsz. :) Senki sem értette, hogy miért van ez így, ezért is kellett a tervezettnél hamarabb hazautaznom. Ennek ellenére nagyon jó volt a nálatok töltött három hónap és remélem neked is szép emlékeid vannak erről. :)
Kíváncsi vagyok mi lesz belőled 5, 10 vagy éppen 20 év múlva. :) Ha Magyarországon jártok, mindenképp látogassatok meg! :)
Sok sikert és mindenek előtt jó szórakozást kívánok a további életedhez! :)

Sok szeretettel,

Hédi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése