2013. április 1., hétfő

Hosszúhétvégés Stella-láz


Stella lázban ég az egész család, kivéve persze szerény személyem. Már eddig is kiderült, hogy az egyetlen probléma velem itt az, hogy én nem vagyok ő. Hétvégén próbáltam elhúzni itthonról, hogy ne nagyon kelljen végignéznem, ahogy a család és Stella kölcsönösen nyalják egymás seggét. Eddig minden nap öt percet kaptam a show-ból ami nem sok, de tökéletesen elég.

Péntek este ahogy kiléptem a ház ajtaján, pontosan szembetalálkoztunk az utcán. Köszöntem neki és a hétvégi terveiről érdeklődtem, majd irány Márti lakása Andi és persze pár üveg sör társaságában. Jól esett a hosszú hét után kikapcsolódni a csajokkal és megint hasfájásig nevetni magunkat.

Itthon a szülők éjfélkor még tv-ztek és amikor megérkeztem, egyből letámadtak. A legyen ön is milliomos török kiadását nézték és az volt a kérdés, hogy melyik országban jött létre 2006-ban egy olyan párt, ami ingyen sört és világbékét ígért. Négy ország közül lehetett választani: Írország, Mexikó, Magyarország és még valami. Fogalmam sem volt, hogy mi lehet a válasz, most sem igazán vagyok otthon a politikában, nemhogy 16 évesen, de el kellett ismernem, hogy ez az ingyen sör elég jó ötlet volt. :P A játékos felezett és utána már csak Mexikó és Magyarország volt, így biztos voltam benne, hogy kedves kis hazánk lesz a megfejtés. Persze reklám jött a megjelölést követően, így a google gyorsabb volt, minthogy megvárjam az egész végét: Kékfarkú kutya párt.

Szombaton még itthon reggeliztem, majd Mártival Kadiköybe mentünk nézelődni és shoppingolni egy kicsit, majd a tengerparton kötöttünk ki, ugyanis 20 fok felett volt a hőmérséklet és verőfényes napsütés volt. Este hazatérve láttam, hogy anyuka meg is pirtyant aznap (vasárnap pedig enyhe napszúrást is kapott ő is és Mr. Deichmann is). 





Vacsora után átmentem Timiékhez egészen az utca végébe, ugyanis egy kisebb Erasmus bulit dobtak össze. Elég vegyes társaságot sikerült összehozni, ugyanis voltak erasmusos diákok Franciaországból, Ausztriából, Németországból, Magyarországból, Spanyolországból, Törökországból, Kazahsztánból és azt hiszem ennyi. Persze annak ellenére, hogy senki sem jött Angliából vagy az USÁ-ból, az angol volt a közös nyelv, bár az osztrákokkal egy kicsit németül is beszéltem, ők eszméletlen aranyosak voltak.

Másnap persze későn keltem és miután tettem-vettem már nem láttam értelmét átmenni még Andihoz, pedig közölte, hogy épp a tetőn napozik. 27 fok volt, úgyhogy nem csodálom, hogy kihasználta a lehetőséget. Én itthon skype-olgattam és néztem sorozatot, úgyhogy egy pihenős napot csináltam. 

Persze Húsvétnak a nyomát se látni és nem is igazán érzem át a feelingket, ugyanis semmi sincs tojásokkal, csirkékkel vagy nyuszikkal díszítve, mint otthon. Mindenesetre tegnap behozott nekem anyuka egy csokinyuszit, úgyhogy most ott ül a nemrég kinyílt jácintom mellett és csinálja a hangulatot. :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése