2013. április 19., péntek

Szülinapozás


Szerdán volt a szülinapom, kaptam is rengeteg köszöntést facebookon, sms-ben, élőben, mindenhol :) Még éjfélkor fent voltunk Marcsival, úgyhogy kimásztunk az ágyból és rögtön fel is köszöntött, így legalább jól indult a nap. Reggel anyukáék is mindannyian felköszöntöttek, majd a gyerkőc átnyújtott egy borítékot, amiben egy boldog szülinapos képeslap volt, természetesen a gyerkőc rajzaival és 7000 magyar forinttal(!!!) megspékelve. Bizonyára azt gondolták, itt már úgysem lesz időm keddig elkölteni a lírát (kis naívak).

Reggeli után Marcsival parkokba vettük az irányt. Van a közelünkben két hatalmas park, amik gyönyörűen virágzanak és zöldellnek, úgyhogy kis hétköznapi programként ezt terveztem be. Először a Göztepe parkba mentünk, amit nemrég építettek újra és ilyen gyönyörű parkot még én sem láttam soha. Tulipánok ezrei, játszóterek, szabadtéri konditerem, tiszta és rendezett gyep, padok, akváriumok halakkal és formára nyírt bokrok!





Boszporusz-híd gyerekeknek:





Hazafelé találkoztunk a leghatalmasabb macskával, amit életemben láttam:


Majd egy otthoni ebéd után az Özgülük parkban török kávéztunk és macskát simogattunk:




Este pedig irány Besiktas. Mártitól sms-ben kaptam utasításokat, hogy mikor mit csináljunk. Az első utasítás az volt, hogy ne vacsorázzunk itthon, hanem munka után irány a kikötő. Majd jött az sms, hogy szálljunk fel a 19:45-ös Besiktasba induló kompra. Ekkor már tudtam, hogy Andihoz megyünk, ugyanis csak ő lakik ott. Ám amikor megérkeztünk Andihoz egy egész magyar sereg fogadott énekelve lufikkal és lángos illattal! Egy egész meglepetés bulit hoztak össze! Lángost sütöttek, tortát vettek nekem és felköszöntöttek egy meglepetés bulival. Nem semmi barátaim vannak, hihetetlen, hogy mindezt csak miattam :)


"Tejföl" osztás







1 megjegyzés:

  1. Ah úristen az a park, eszméletlen szép - mit tudnék ott minden nap futkosni :P
    Tényleg nagyszerű barátaid vannak ott (is), szuper lehetett az a meglepetésbuli és még egyszer boldog születésnapot kívánok! Várom már, hogy élőben is mesélj Isztambulról ;-)
    Puszi,
    Vivi

    VálaszTörlés